26.2.2008

Killing me (not so) softly

Tyhmä tyhmä tyhmä tyhmä idiootti urpo! That's me. Oon kyllä todellinen tunari. Pääsiäistä edeltävä viikko on suorastaan itsemurha. Töitä on, ihan vaikka muille jakaa. Tältä se näyttää:

la: töitä klo 12-21
su: töitä klo 15-21:30
ma: töitä klo 10-20
ti: töitä klo 10-19:30
ke: töitä klo 10-22 (lisäksi paluu illalla Vihdistä takaisin kaupunkiin, eli kotona vasta n.23)
to: töitä klo 10-16:30 (oho, JO klo 16:30! eihän tässä sittenkään oo mitään hätää...)
pe: töitä klo 13-21:30 (sisältää 2 konserttia)

Mä oon hullu. Miksi pitää suostua kaikille keikoille? Viikon aikana on siis yhteensä 4 konserttia: 3 Matteus-passiota (kahdessa eri porukassa) ja 1 Pergolesin Stabat Mater. Lisäksi omat oikeat työt, joissa ilmeisesti vain levytystä/nauhotusta/harjoitusta.

Varmistakaa joku sitten pääsiäisen tienoilla että mä oon vielä elossa. Jos ei kuulu ääntä, niin tulkaa edes tökkäsemään, liikunko mä...


Ei kommentteja: