16.9.2008

Kuningas Ei

E ja I. Kaksi ihan peruskirjainta. Silti niiden yhdistelmää "EI" on näköjäänkin hillittömän vaikeaa käyttää. Kalenteri täyttyy taas hiukan liian tiheäksi. Kuka pitäisi mulle kurssin "Vaikka kieltäydyt keikasta ilman että sinulla juuri niinä päivinä olisi mitään muuta tekemistä, ei se tee sinusta pahaa ja huonoa ihmistä". Tarviiko kaikkiin pyyntöihin aina vaan vastata "Joo, kyl mä voin tulla". Karu totuus joka kerta muistuttaa itsestään viimeistään siinä vaiheessa kun stemmat lävähtää käteen ja huomaa mihin kuseen on taas heittäytynyt.

Eräs kollega neuvoi live-pyyntöihin käyttämään taktiikkaa: "Mulla ei oo kalenteria mukana mut mä muistelisin että mulle ei käy tuolloin". Mä alan harjoitella tuota. Kun oon aina tehnyt sen amatöörivirheen että kaivan kalenterin esiin kysyttäessä. Puhelimessa luulisi olevan helpompi toteuttaa, vaikka kalenterinkin kanssa. Eihän se toinen näe että mulla olisi tyhjää.

Boot camp käyntiin.



Ei kommentteja: