20.5.2007

Tänään on ollut tekemätön päivä

Kolmas post tälle päivälle, oonkohan mä saanut mitään järkevää aikaiseksi... voi voi... en...
Eilenkin tuli pidettyä Office-maraton: 7 osaa putkeen. Eikä edes tullut vielä korvista ulos. En oo ehtinyt vielä pystyttää suojalevyjä ikkunoihin ja hankkia pizzataksin numeroa jotta voisin kokonaan hautautua tänne norsunluutorniini. Onneksi ei kovin pitkälle tarvitse ulko-ovelta mennä jotta löytää ruokaa, valmista ruokaa. Alakerrassa pika-aasialainen ja asemalla vaikka mitä. Tosin asema on jo aika kaukana, sinne kävelee kuitenkin jopa 1-2 minuuttia. Täytyy todella harkita onko kuinka kova nälkä...
I really need to go out some day.

Tässä sähköposti minkä sain pari viikkoa sitten Brysselistä piristämään päivää:



Poimintoja lasten kouluaineista

Perhe:
Meidän perheeseen kuuluu kolme jäsentä: isä, äiti ja minä.
Minä olen nuorin.

Biologia:
Ihminen on joko poika tai tyttö. Pojat ovat kamalan hankalia. Ne
haluavat aina kaiken paitsi saippuaa. Minun isäni on niin kiltti,
että luulen hänen olleen pienenä tyttö.

Yleistä:
Sain syntymäpäivälahjaksi mekon. Se on vaikea pukea päälle,
koska siinä on napit takana ja minä itse olen edessä.

Ammatinvalinta:
Kun tulen isoksi, haluan mennä naimisiin. Jos kukaan ei huoli
minua, alan opettajaksi.

Perhe:
Minun vanhempani ovat puoliksi miespuolisia ja puoliksi naispuolisia.

Fysiikka:
Värähtely on liike, joka ei tiedä, mihin suuntaan sen pitäisi mennä.

Maantieto:
Venäjä on kaksi kertaa niin iso kuin koko maailma.

Yleistieto:
Nuoriso on ja tulee aina olemaan Suomen tulevaisuus.
Näin sanoivat jo muinaiset Kreikkalaiset.

Taide:
Se taiteilija osasi maalata aivan aidon näköisiä alastomia ihmisiä,
ja niin kaikki näkivät, miltä alastomat näyttävät, kun kukaan ei
ollut koskaan nähnyt.

Historia:
Aineen otsikko oli "Kuvaile historiallista henkilöä, joka on puhutellut
sinua, ja kerro miksi." Oppilas kirjoitti: "Ainut historiallinen henkilö,
joka on koskaan puhutellut minua, on eräs kansanedustaja.
Hän puhutteli minua Korkeasaaren lautalla ja tarjosi minulle
limpparia. Mutta en tiedä, miksi hän puhutteli minua."

Biologia:
Kana on yleisin munaeläimemme.

Maantieto:
Lapinkota on muuten samanlainen kuin juhannuskokko,
paitsi siinä on ovi.

Historia:
Olavinlinna sijaitsee kauniilla paikalla aivan vieressä.

Biologia:
Kukat tarvitsevat vettä, kuten me tarvitsemme ruokaa ja karkkia.

Kirjallisuus:
Monologi voidaan joskus käydä kahden henkilön välillä.
Ne voivat olla vaikka mies ja vaimo.

Biologia:
Kun näemme esineen, valo menee silmän läpi aivoihin,
jossa vallitsee suuri pimeys.

Kielioppi:
"Hän juo" on futuurissa "hän on juovuksissa".

Biologia:
Leijonat on vaarallisia eläimiä. Joskus ne syövät jopa ihmisiä
Ne tunnistaa mm. siitä, että niiden ympärillä on savanni.

Perhe:
Meidän isä sanoo osaavansa tehdä mitä tahansa.
Yleensä hän vie roskat ulos.

Yleistä:
Syntyessään hän oli ihan yksin. Isä oli kuollut ja
äiti asui toisella paikkakunnalla.

Joulu:
Joulun suuri ongelma on saada kaikki joululahjat
TV-ohjelmien välissä.

Perhe:
Meidän perheessä on 14 lasta. Isä osaa tehdä myös putkimiehen ja
vähän kirvesmiehenkin töitä.

Kirjallisuus:
Joskus runouden tunnistaa siitä, että kaikki rivit alkavat isolla.

Media:
Joskus ihmiset inhoavat TV:tä niin paljon, että istuvat vain ja
mulkoilevat sitä kaikki illat.

Biologia:
Joutsenella on pitkä kaula siksi, ettei se hukkuisi kun vesi nousee.

Maantieto:
Pituuspiireistä ja leveyspiireistä on se hyöty, että kun joku on
hukkumaisillaan, hän voi niiden avulla kertoa sijaintinsa, jolloin
hänet on helpompi löytää.

Maantieto:
Merestä on paljon hyötyä. Jos sitä ei olisi, niin miten päästäisiin
esimerkiksi kaikkiin saariston saariin?

Historia:
Suunnilleen niihin aikoihin kuningas tuli hulluksi ja synnytti pojan.

Biologia:
Sienet kasvavat kosteissa paikoissa ja siksi ne näyttävät
sateenvarjoilta.


Ja T:lle terveisiä, katko jalkoja huomenna! Tsemppaan täältä käsin.

Ei kommentteja: