3.9.2007

Mä oon urpo

Siis voiko olla että mä oon näin tyhmä? Oon jo muutamaan otteeseen katsonut työlistaa ihan kieroon, mm. viime postiin laitoin kuinka meillä on altisti+klarinetisti- solistit mutta ei! Ei se nyt ihan niin mennyt, tällä viikolla onkin trumpetisti (tosin hänkin orkesterin omia) solistamassa. Stemmat ei ole hurjan vaikeita, pystyy sopeutumaan. Aiemmin oon katsonut että yksi syksyn pahoista viikoista (Schönbergin Gurrelieder) olisi joskus loppuvaiheessa eli jotain loka-marraskuuta, mutta ei! Sehän alkaa jo ensi viikolla! Kääk. Onneksi huomasin stemmat siellä töissä jo odottamassa ja rupesin vähän tutkimaan aikataulua tarkemmin. Avutonta.

Mulla pitäisi olla joku sihteeri joka aina muistuttaa mitä tulee tapahtumaan seuraavan kahden viikon aikana. Ja sen pitäisi muistuttaa joka päivä näistä samoista asioista. Nytkin on jo pari viikkoa pitänyt lähettää sähköpostilla lyhyt CV Veikkolan keikkaa (marraskuussa) varten, muistan sen aina kun nään postin vastaanottavan henkilön töissä (eli melkein joka päivä) mutta silti en muista sitä ikinä kotona. Ehkä nyt jo voisi muistaa lähettää. Yritän ainakin.

Mun täytyy nyt saada järkeni kokoon, systeemi kuntoon. Miten musta on voinut tulla näin lepsu käytännön asioissa? Ihan hävettää kun ei saa aikaiseksi.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pisku! Muista kirjoittaa se CV :-)

Pisku kirjoitti...

Tienasit itsellesi juuri työpaikan!!! :)