1.10.2007

Puoliteloitus

Puolivälipalaute (puoliväli-palaute/puolivälin palaute??? AAArgggh, en mä osaa suomea) tuli perjantaina. Hyvin meni, ei ollut mitään negistä sanottavana. Kivi vierähti alton päältä. Ihan hyvä mieli ja meininki, ei tarvii spennaa ihan niin paljoa enää.

Kiireiset pari viikkoa menossa; normi töiden lisäksi on HBO:n periodi käynnissä. Käytiin konsertoimassa lauantaina Tallinnassa ja sunnuntaina Raumalla. Huomenna on vielä keikka Sellosalissa Espoossa, sitten on Brandenburgit ohi tältä erää. Harvoin niitä pääsee soittamaan, vieläpä noilla vanhoilla vehkeillä. Keskiviikon RSO:n konsertin jälkeen alkaakin vapaapäivä-pätkä. Tulee tarpeeseen. Oon ihmetellyt jälkikäteen että miten mä oon voinut jaksaa aiemmin säätää niitä kaikkia keikkoja yhtä aikaa päällekkäin kun nyt on jo viikon jälkeen kuolema kutsumassa. En mä nyt niin vanha vielä oo että se vaikuttaisi fysiikkaan noin selkeästi. Ehkä näitä vaan on ressanut enemmän kuin aiemmin, ei vaan pitäisi. Periaatteessa tietää että kaikki menee kuitenkin hyvin mutta silti joku jyskyttää alitajunnasta että "sun on nyt pakko jännittää tätä ja tätä, nää on isoja asioita". Tyhmää. Ja turhaa. Ajanhaaskausta suorastaan, voisi keskittyä mukavempiinkin asioihin eikä vaan murehtia ja stressata. Ehkä mä vielä opin.

Ei kommentteja: