15.10.2007

Tällä viikolla mä voitan lotossa

Tili alkaa tyhjentyä, on vasta puoliväli kuusta ja palkkapäivään yli viikko. VISA-laskukin tuli tänään. Laitoin sen samaan pinoon niiden 4 muun maksamattoman laskun kanssa. Hyvä että edes löysin sen laskupinon, alkaa taas tavarat hukkua kummallisella tavalla. Ei tää nyt niin iso asunto ole ettäkö asiat häviäisi kätköihin. Tosin mulla on vieläkin hukassa mun Kölnin koulun kv-toimistolta saama todistus joka piti viedä Akatemian vastaavaan jo joitain viikkoja sitten. Tai siis, kuukausia sitten... Mutta se ei vaan löydy, Suomeen se mun mielestä on kuitenkin päätynyt, muistan nimittäin hyvin pakanneeni sen silloin heinäkuussa johkin hyvään väliin. Nyt kun enää vain muistaisi että mikä se niistä väleistä oli.

Mä oon vakaasti päättänyt että voitan lotossa tällä viikolla. Nyt on mun vuoro. En tiedä paljonko on jaossa mutta mulle se tulee. Että tiedoksi teille muille: ei kannata lotota tällä kierroksella. Mulla olisi monta hyvää kohdetta niille rahoille, lähtien asunnosta ja hyvästä jousesta. Ja lainan maksamisesta.

Viikonloppuna oli taas perinteinen sieniretki Koivulassa Perniössä:

Piha oli pakkasen takia aivan kuurainen ja jäässä.


Äitee.


Antton (1v 4kk) ja "Ööööö"


Jaakko-serkku ja juniori


Taru-serkku




Todella kaunis sää, vaikka aikas kylmä. Olisi villasukat ollu tarpeen. Onneksi sai taas herkkuruokaa, lämmitti sisältä mukavasti. Aivan mahtavaa että Arja jaksaa järjestää joka vuosi tän tapaamisen, osan sukulaisista näkee kerran vuodessa, Perniössä sienestämässä.

Onnistuin muuten välttämään Hullut Päivät aika hyvin, pieni vahinko sattui kun 1 kauluspaita tarttui mukaan. Mutta aika hyvä suoritus multa etten ostanut edes sitä vakio- pussillinen Pätkis-patukoita tai muuta mässyä. Ai, ja sainhan mä vähän lisäystä myös mustavalkoiseen Paratiisiin, sitä oli myynnissä nyt, sen tuotanto on kokonaan lopetettu eikä sitä enää myydä missään. Stockmann ilmeisesti ostanut varastot tyhjäksi kuullessaan lopetuksesta. Fiksu veto.

Ei kommentteja: